رپورتاژ آگهی چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مشتریان به سوی کالاها‌ و خدمات مختلف می‌باشد و این سبک از تبلیغات امروزه توانسته است تا جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با این پدیده و ویژگی‌‌های بارز آن به شما عزیزان ارائه دهیم و شما را بیشتر با این ابزار تبلیغاتی خلّاقانه آشنا سازیم.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی (Advertorial) به معنای استفاده از پتانسیل‌های نوشتاری و تصویری به منظور ترغیب مخاطبان برای استفاده از محصولات و یا خدمات خاصّی می‌باشد و امروزه از اهمیّت بسیار بالایی در دنیای تبلیغات برخوردار است. بسیاری از شرکت‌ها از این شیوه برای تبلیغات هوشمندانه‌ی محصولات خود استفاده می‌کنند و از بازده بالای آن بهره می‌برند. هدف اصلی رپورتاژ آگهی ترغیب مشتریان و افراد عادّی جامعه به صورت غیرمستقیم است و در این روش گاها حتّی از ساد‌ه‌ترین ابزار نیز می‌توان بازده مناسبی را کسب کرد.

فرض کنید که شما صاحب کسب و کاری در زمینه‌ی تولید محصولات غذایی هستید و قصد دارید تا محصولات خود را به بهترین شیوه تبلیغ نمایید تا اعتبار برند و محصولات شما در میان مردم افزایش یابد. به نظر شما چه شیوه‌ی مناسبی برای این هدف می‌تواند وجود داشته باشد؟ ممکن است که اوّلین تصویری که پس از خواندن این عبارت در ذهن شما نقش بسته باشد پیام‌های بازرگانی ارائه شده در تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی باشد. در واقع، پیام‌های بازرگانی نیز نوعی از رپورتاژ آگهی محسوب می‌شوند که در ادامه به این مسئله خواهیم پرداخت ولی هدف از طرح این سوال بیان این مسئله است که دامنه‌ی استفاده از رپورتاژ آگهی نامحدود می‌باشد و تنها محدودیّت موجود در این زمینه میزان خلّاقیت شما محسوب می‌شود. بنابراین، این ابزار تبلیغاتی با کمی خلّاقیت می‌تواند به سلاح قدرتمندی برای افزایش رونق کسب و کار شما تبدیل شود.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی از نظر جذّابیت و کیفیّت باید بهتر از سایر محتواهای تولید شده باشد و باید تمامی جنبه‌های خدمات شما را پوشش دهد
رپورتاژ آگهی از نظر جذّابیت و کیفیّت باید بهتر از سایر محتواهای تولید شده باشد و باید تمامی جنبه‌های خدمات شما را پوشش دهد.

رپورتاژ آگهی همچون سایر روش‌های تبلیغاتی دارای مزایای بسیار فراوانی است و شما می‌توانید با بهره‌‌مندی از این مزایا کسب و کار خود را به گونه‌ای نوین متحوّل نمایید. در این روش معمولاً از جدید‌ترین و خلّاقانه‌ترین متد‌های تبلیغاتی استفاده می‌‌شود و جذّابیت محتوای تولید شده، که حال ممکن است به شکل ویدیو و یا یک متن تبلیغاتی زیبا باشد، جزو مولّفه‌های اصلی محسوب می‌شود. استفاده از این ابزارها پیش زمینه‌ی مناسبی را در ذهن مخاطبان شما ایجاد خواهد کرد و به صورت ناخودآگاه‌ به آن‌ها تلقین خواهد نمود که برند و محصولات شما نیز از نظر کیفیّت و جذّابیت در این رده قرار دارند.

همچنین، امکان استفاده‌ی مجدّد از رپورتاژ آگهی وجود دارد و شما می‌توانید با صرف هزینه‌ی مشخّص و معقولی از مزایای این روش در طولانی مدّت بهره‌مند شوید. آگهی‌های تبلیغاتی معمولاً به صورت کوتاه و با استفاده از جملاتی تاثیرگذار و تصاویری شگفت‌انگیز ساخته می‌شوند و به همین دلیل، به راحتی و با چند بار تکرار به حافظه‌ی طولانی مدّت مشتریان انتقال می‌یابند و در صورتی که فرد مورد نظر پس از گذشت مدّت زمانی طولانی با محصول شما مواجه شود، امکان خرید آن محصول به میزان قابل توجّهی افزایش خواهد یافت. استفاده از رپورتاژ آگهی محدودیّت‌های جغرافیایی استفاده از روش‌‌های تبلیغاتی سنّتی را از بین برده است و شما با استفاده از این شیوه می‌توانید تمامی گروه‌های هدف خود را در اقصی نقاط کشور تحت پوشش خود قرار دهید و ویژگی‌‌های بارز و کلیدی محصولات خود را به آن‌ها گوشزده نمایید.

انواع رپورتاژ آگهی را بشناسید

رپورتاژ آگهی می‌تواند به صورت یک متن کوتاه و جذّاب باشد
رپورتاژ آگهی می‌تواند به صورت یک متن کوتاه و جذّاب باشد

رپورتاژ آگهی می‌تواند به شکل یک متن کوتاه و زیبا باشد و یا این‌که می‌توان از جدیدترین تکنولوژی‌های فیلم سازی برای ساخت یک کلیپ کوتاه و جذّاب استفاده کرد و مشتریان را به وجد آورد. این شیوه‌ی تبلیغاتی دارای انعطاف‌پذیری بسیار زیادی است و در واقع، شما هیچ‌گونه محدودیّتی را برای استفاده از ابزارها و شیوه‌های مختلف برای تبلیغ محصولات و خدمات خود ندارید. امروزه کسب و کارهای کوچک بسیاری را می‌توان یافت که با استفاده از یک متن کوتاه ولی جامع و مفید توانسته‌اند تا بازده فعّالیت‌های خود را افزایش دهند.

بنابراین، شما نیز می‌توانید از این ابزار در راستای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود استفاده نمایید و گام‌های بلندی را در راستای گسترش کسب و کار خود بردارید. شرکت‌های بسیاری در زمینه‌ی تولید رپورتاژ آگهی فعّالیت دارند و هرکدام از این شرکت‌ها نیز خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌‌دهند. در این میان، ما مفتخریم با استفاده از دانش روز دنیا و بهره‌مندی از فاکتور خلّاقیت خدمات جامع و ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارائه دهیم. خدمات ریپورتاژ آگهی ما در سایت های مختلفی و با قیمت های مناسب ارائه می شود. در آخر این مطلب می توانید قیمت ریپورتاژ آگهی ها را مشاهده کنید.

اگر بخواهیم به زبان ساده تر بیان کنیم :

ریپورتاژآگهی درج مطلبی مرتبط با خدمات و محصولات شما در سایت های شناخته شده است که با لینک به سایت شما موجب افزایش رتبه میشود.

نقش رپورتاژ آگهی در بهبود سئو و افزایش مشتری

استفاده از رپورتاژ یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود سئو و رتبه‌ی سایت‌ها می‌باشد
استفاده از رپورتاژ یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود سئو و رتبه‌ی سایت‌ها می‌باشد

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود سئو سایت‌ها می‌باشد و شما با استفاده از این تکنیک می‌‌توانید در مدّت زمان کوتاهی به جایگاه مناسبی در رتبه‌بندی سایت‌ها دست یابید. بهبود سئو سایت یکی از پیش‌نیازهای مهم کسب و کار شما محسوب می‌شود و استفاده از رپورتاژ‌های تبلیغاتی و یا محتواهای مختلف بهترین و پربازده‌ترین روش برای بهبود سئو سایت شما تلقّی می‌گردد. البتّه روش‌های دیگری همچون استفاده از گوگل ادوردز نیز وجود دارند ولی استفاده از سئو نتایج پایدار‌تری را در طولانی مدّت برای شما به ارمغان خواهد داشت.

رپورتاژ آگهی با تکرار مستمر و مناسب کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما و افزایش ترافیک کلمات کلیدی مورد نظر موجب افزایش بازدیدهای سایت شما خواهد شد و مشاهده شده است که استفاده از این شیوه در برخی از مواقع توانسته است تا فروش کلّی محصولات یک شرکت را تا چندین برابر افزایش دهد. بنابراین، شما نیز می‌توانید با استفاده از یکی از هوشمندانه‌ترین ابزارهای تبلیغاتی رتبه‌ی سایت خود را بهبود ببخشید و فروش خود را چندین برابر کنید.

زمان مناسب برای انتشار رپورتاژ آگهی

با رعایت برخی از موارد می‌توان بازده این شیوه‌ی تبلیغاتی را افزایش داد
با رعایت برخی از موارد می‌توان بازده این شیوه‌ی تبلیغاتی را افزایش داد

ممکن است شما فکر کنید که می‌توان از رپورتاژ آگهی در یک بازده‌ی زمانی کوتاه و با حجم زیاد استفاده کرد تا رتبه‌ و ترافیک سایت را بهبود بخشید ولی لازم است بدانید که این طرز فکر غلط می‌باشد. سیستم‌های آنالیز گوگل دائماً در حال بررسی ترافیک کلمات کلیدی می‌باشند و تکرار بیش از حد کلمات و یا متن‌های حاوی کلمات کلیدی مشخّص را به عنوان اسپم شناسایی خواهند کرد و این اتّفاق می‌تواند در نهایت به ضرر شما تمام شود.

درست است که رپورتاژ آگهی ابزار قدرتمندی محسوب می‌شود، ولی استفاده از این ابزار با محدودیّت‌هایی همراه است و شما باید با قوانین انتشار رپورتاژ آشنایی داشته باشید تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید. در نظر گرفتن یک بازه‌ی زمانی مشخّص یکی از مسائل اصلی استفاده از رپورتاژ آگهی محسوب می‌شود و شما با رعایت این مسئله می‌توانید از این روش هوشمندانه برای بهبود ارگانیک رتبه‌ی سایت خود بهره ببرید.

قیمت انواع رپورتاژ

برای سفارش میتوانید با شماره 09907105781 در تماس باشید.

سایت نمناک : 800 هزار تومان

نی نی سایت : 2 میلیون تومان

بیتوته : از 900 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان (بستگی به موضوع دارد.)

جام نیوز : 1 میلیون تومان و 100 هزار تومان

تجارت نیوز: 600 هزار تومان

رکنا : 1 میلیون و 700 هزار تومان

ایسنا : 1 میلیون تومان و 200 هزار تومان

خبرگزاری فارس : 2 میلیون تومان

تسنیم : 1 میلیون و 800 هزار تومان

دکتر سلام: 1 میلیون و 300 هزار تومان

پارس فوتبال : 700 هزار تومان

مشرق نیوز : 1 میلیون تومان

رصد ورزش: 500 هزار تومان

رصد اقتصادی: 500 هزار تومان

خرداد نیوز: 300 هزار تومان

پرو مگ : 300 هزار تومان

سیما دانلود : 350 هزار تومان

0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *